tirsdag 26. mai 2009

Bestillingar og anna kjekt

Har fått to bestillingar på kort i mai :) Ei bestilling på to exploding boxes, laga som album til ein konfirmant. Og ei bestilling på 50-års-kort! Elles har eg laga bryllaupskort og 40-års-kort! Hans Jakob har eksamenstid så eg har mykje tid om kveldane, så det er berre å seie frå dersom akkurat du treng eit kort :) Eller noko anna..




Her er resultatet :)

Eg har og laga eit nytt type kort. Eit uttrekkskort.
Når ein dreg i bandet øvst kjem det ut eit kort både over og under kortet :)
Her er 50-års kortet :)
Eg har prøvd meg med symaskina og sydd stilk til blomen!
Dette er eit tagkort.




Og så var det bryllaupskortet. Også eit uttrekkskort!
Får håpe brudeparet ikkje les denne bloggen!

4 kommentarer:

Lina sa...

Jeg er helt imponert! Flink!! :)

Marry...ME sa...

ååå:) du er så flink og det er så kjekt å se:)
STÅ på:)

Cathrine sa...

Du er flink!
Æ er imponert.
:)

rut sa...

kult med uttrekkskort!!!