fredag 6. november 2009

Kiss

Her har eg laga enda eit bidrag til bryllaupsalbumen.. Dette er med i ein bonuskonkurranse på scrapping the music - på norsk.. Bonusoppgåva var å lage noko med rundingar, og her har eg laga heklakant rundt bakgrunnen, og brukt ei plate eg fann på loppis, syns tittelen var så passande :) Og så har eg marsmallowsrundingar som dannar eit hjerte rundt tittelen på LOen.. Elles er mamma sine gamle blondar flittig brukt og her som ramme bak eine biletet.

Herleg augneblink!

7 kommentarer:

Monica sa...

Så moro at du vil være med på utfordringen vår!
Flott LO du har laget, herlige farger.

Takk for at du deltar!

Wenche sa...

Herlige detaljer. Så mye morsomme ting du har tatt i bruk. Denne må ha vært moro å lage.

Elisabeth sa...

Takk for koselige kommentarer :) Liker å tenke alternativt og ikke minst økonomisk når det kommer til hva som kan brukes :)

Ellen Karin sa...

Hei - og velkommen til STM. En romantisk og fin LO du har laget - og så kult med den gamle plata. Er det ekte Marsmallows du har brukt? Veldig kreativt, men er du ikke redd for at de "går i oppløsning" og ødelegger LO'en din? Den heklekanten rundt var nydelig.

Takk for et flott bidrag.
Ha ei fortsatt god helg.

Elisabeth sa...

Takk for velkomst! Ingen ekte marshmallows her i gården :) Hehe.. En gammel kalenderside som jeg har skjært ut og brukt som ramme rundt tittelen! MEn de ser veldig ekte ut da..

Silje sa...

Så nydelige bilder! Og så morsomt at du har brukt en gammel plate mors blonder! :)

Gro aka emrille sa...

Oj - så kult med den plata! Passer jo bare sååå godt sammen med bildet - helt herlig:)