tirsdag 1. desember 2009

Tamtaratamtamta!


Då var 1. desember snart over.

Hehe. Kanskje ein litt voldsam tittel. Men eg har jo lova å legge ut bileter av vår adventskalender og. Eg har nett gjort han ferdig og er supernøgd med resultatet! Som den andre kalenderen under er nesten alt materialet frå Panduro. Hjerta er frå Perlehuset. Skikkeleg kjekt å ha vår eigen "godteautomat". No er den fylt med spanande typar tyggis og sukkerfrie drops som vi ellers aldri smakar på. Pluss nokre overraskelsar til Hans Jakob. Sjølv om eg eigentleg er i mot rødt i adventstida hadde Panduro så dårleg utval av lilla mønsterark at eg syns dei raude og brune gjorde litt meir av seg!


1 kommentar:

Mariann (mais) sa...

Hei :)
Nok en stilig adventskalender Elisabeth. Jeg liker godt måten du har pyntet med tallene på her, det var morsomt og kreativt. Nydelige sølvcharms du har brukt her og fargevalget på mønsterark med brunt o rødt var flott :)
Med ønsker om kreativ desember
Klem fra Mariann