onsdag 2. juni 2010

Brudebuketten

Eg kjem lenger og lenger i arbeidet med bryllaupsalbumen. No har eg fått scrappa bileta av brudebuketten.. I posen ligg det tørka roseblad og strengen som holdt buketten saman.. Buketten var det ei venninne av meg som laga! Eg var kjempenøgd, og syns sjølvsagt at dette er den finaste brudebuketten i verda. Det vart brukt kvite roser, kvite orkidear, hjerteranke pluss nokre andre små kvite blomar. Sjølve stillaset til brudebuketten er laga av vrihassel og buketten kunne bli tredd inn på arma og henge frå den..

Arket som eg har brukt har eg spart på lenge.. Det vart kjøpt spesielt til desse bileta :) LOen er med i ei utfordring frå Nordsalten hobbyklubb som heitte "flower power". Tykkjer det passar ekstra godt med bilete av brudebuketten då.

6 kommentarer:

Miss StampAlot sa...

Nydelig flott Lo.. den var bare helt lekker..

Tusen takk for at du deltar på NSHK`S utfordring..

klem fra Marielle

Nathalie sa...

Du e så flink Elisabeth!! :)

WencheP sa...

Så flott LO. Nydelige blomster og utrolig lekre bilder! Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.

-DT Wenche

Marianne sa...

Er ikke dette «Flower power» så vet ikke jeg! :) LO-en din er lekker!
Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.
♥ Marianne

Elisabeth sa...

Såå mange koselige kommentarar! Eg var kjempenøgd med denne LOen, så det varmar skikkeleg :) Tusen takk!

Plundis sa...

Kjempeflott LO du bidrar med!! Lekkert...

Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NsHk...

Klem
-Gro-
aka Plundis