mandag 7. juni 2010

Sydama 2

Då var den andre skjorta og sydd om.. Eg var så ivrig etter å skjære i stoffet at eg heilt gløymte å ta eit førbilete. Her er i alle høve etterbileta.. Nok eit par med blondegardiner vart med heim frå loppemarknaden, og dei har vorte både til kant nede, og til stropper. Knappestolpen er i ryggen på denne og, men er sydd heilt att sidan eg har brukt strikk for å få grei passform. Fann og to merkelappar i syskrinet som eg har spart på til eit passande høve. Og det meiner eg er no, perfekt til sommartoppane :) På merkelappen står det:

WIFE
I-D-O
35 % Love
35 % Nurture
30 % Devotion
Ring Dry

Har framleis ein del stoff igjen i posen frå loppemarknaden, så det vert vel meir sying tenkjer eg.. Berre vent å sjå!

4 kommentarer:

Lina sa...

Oioi, her var det skjedd masse!! Så masse fint du har laget Elisabeth, likte de to toppene dine kjempe godt :) og så morsomt at du fikk bruk for konelappen :)

Unknown sa...

Ny heading, grattis!!
Ser du har inspirasjon!

A K sa...

Hei :) og så moro at jeg har klart å inspirere litt :)

Kjempeflotte sommertopper!! Har ikke tenkt på at de kan sys til topper for voksne, bare sett muligheten til barnekjoler... Har du strikk oppe og nede under brystet? Og skråsydd eller? tror nemlig jeg skal ofre ei av skjortene jeg finner her og sy topp til meg selv også ;) når jeg får tid... hehe

Klem

Capt. Jack sa...

Så flink du er til å sy, Elisabeth! Og headeren ble kjempefin ;) Jeg liker den fonten skikkelig godt!