lørdag 12. juni 2010

To innlegg på ein dag?

At eg skriv to innlegg på ein dag seier vel noko om kor kjekt eg har det nett no med syinga. Eg sit på stua med utslått kjøkkenbord, og Hans Jakob sit i stolen og ser fotball-VM. Snakk om kjekk kvalitetstid!

Lovte jo i går kveld å vise fram det eg sydde på i går. I dag er dei siste kleda heilt ferdige. Eg har sydd ein kjole og ein buksedress etter mønster fra "Barnetøy du selv kan sy 0-4 år" av Elsebeth Gynther. Artig å finne att diverse mønster som eg kjenner att frå eg sjølv var lita. Og stor var gleda då eg fann ut at maskina mi kan sy i knappar! :) Det sparar veldig mykje tid.


Eg har og sydd ei smekke eller eit halstørkle av ei strimle hjertestoff som eg hadde i ei boks. (Den er til deg Lina!) Og til slutt har eg endeleg fått sydd "reiselommebok" og "reiselitavesketilåhamobilogandresmåtingi". Eg har grudd meg skikkeleg til å sy desse to fordi eg aldri hadde sydd i glidelås før. Men etter litt prøving og feiling og opprekking av saumar fekk eg det til på to ulike måtar. Litt digg var det at eg sydde desse to av nokre små brikker eg kjøpte på loppemarknaden, dei var nemleg ferdig fora! Genialt! Nokre små hjerter har eg og på lager, og neste prosjekt med desse får de sikkert sjå i morgon!


3 kommentarer:

Nathalie sa...

Elisabeth! E blir så imponert når e les på bloggen din! Du e SÅ flink å kreativ! E vil gjerne kjøp nå i butikke din :)
Kos dåkkår me ferie :):)

Marianne sa...

Kunne ikke vært mere enig med Nattis!! Helt fantastisk! også så fine farger, ja alt er så supersøtt og superfint!!

Lina sa...

Enda flere fine ting!!! og jeg gleder meg til å prøve smekken på lille tulla :) Herlig Elisabeth!

Har selv tenkt å sy meg "lommebok", tar gjerne imot tips på det med glidelås ja:)