mandag 22. november 2010

Ventetid

Scrappekammeret har og ei utfordring gåande som eg har laga eit julekort til. Temaet er ventetid og då syntes eg at det passa godt med eit kort til julenissen..

Papira eg har nytta her er ein god kombinasjon av Webster Pages, Kaiser Craft og nokre papir som eg kjøpte i USA i sommar som eg ikkje hugsar produsenten av. Elles har nokre små heklabrikker fått nytt bruksområde. Blomen er i utgangspunktet frå prima, men har fått ny topp av papir, resten av heklabrikken og litt bling. Bandet er frå ei julegåve i fjor, så her snakkar vi gjenbruk. Biletet av julenissen er frå eit klippeark kjøpt på panduro.

4 kommentarer:

Caroline sa...

så koselig julekort du har laget:)

Anette sa...

Et herlig julekort du har laget! Nydelige farger og stilig blomst og sløyfe under!
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Anette :)

(PS: vi hadde blitt veldig glad om du fjernet ordbekreftelsen som kommer opp nedenfor her)

Linda W sa...

herlig julekort dette, flott motiv.
Takk for at du deltar hos scrappekammeret,klem:)

Pysselbus sa...

Åhh, vilket flott kort med massor av läckra detaljer! Tusen tack för att du deltar hos Scrappekammeret!

Kram
Linda