tirsdag 22. februar 2011

Settekasse


Har fått litt meir orden i scrappesakene no som den nye settekassa mi og den vesle kommoden har vorte heilt ferdig. Søstrene Grene har hatt settekasser til ein billeg penge, og fine papir til ein enda billegare penge, og då vert det fart på sakene.

Brurepara på veggen er mamma og pappa, og svigermor og svigerfar. Rammen er originale og eg tykkjer det er ganske morosamt at dei valte same ramma på kvart sitt bilete. Boksa med brureparet på er fin tykkjer eg og der har eg mange av bileta frå bryllaupet vårt som ikkje fekk plass i bryllaupsalbumen.

I settekassa har eg fått plass til puncherane mine frå Martha Stewart, nokre stempel og anna koseleg pynt. I den vesle kommoden har eg putta scrappeverktøya som eg nyttar mest, og som er kjekt å ha lett tilgjengeleg.

Ingen kommentarer: