tirsdag 3. november 2009

Vinterland

Heime frå skulen og scrappar? Ja, det er eg. Eksamen nærmar seg, og aversjonen mot lesing aukar i omfang. Etter ein kort tur på skulen for eg heimatt, og rakk akkurat å scrappe ein LO før eg skal på forelesing att! I dag har eg lifta (=herma) etter ein annan LO, og det er gjennom ein konkurranse på ScrappeHuset. Dette er ein del av bryllaupsalbumen, og Ole Kristian skal ha æra for å ha teke så flotte bilete :) Har forresten lagt ut biletet som eiga fil og, så kan du få sjå kor fint det er :)




Materialliste:
- ark frå papirdesign og panduro
- tag frå panduro som eg har sverta
- noteark frå eit gammalt julenotehefte
- blonde fra mammas kommode
- filtbokstavar frå thickers
- litt band og ein knapp
- sjølvhekla snøkrystall
- og tilslutt ein perleswirl

Takk for at du kikar innom :)

6 kommentarer:

Torill sa...

Så utrolig nydelig!!!
Knallfint bilde, og flott lift!!
Tusen takk for at du ble med!!

Unknown sa...

Nyydeleg LO og brudepar!!!!

-men du skulle hatt "rett note"...

Elisabeth sa...

"Deilig er den himmel blå"? Meiner du det hadde vore betre med "Deilig er den himmel rosa"? ;)

Lina sa...

Det var lurt med en pause mitt på dagen ... detta var knall fint!! :)

Marianne sa...

ååå! Fint Elisabeth!
Og for et NYDELIG brudepar!

linn kr/sykepleier sa...

Oi, så vakker denne var.
Den snøkrystallen var fabelaktig. :)
Nydelig LO og bilde.


Takk for at du deltar hos oss. :D