fredag 25. desember 2009

Julegåver 2009

God jul til alle lesarar av eglagar! No kan eg endeleg poste noko av det eg har gitt vekk i julegåver i år. Her er nokre englar som eg har sydd! 15 stk vart det og med matchande hjerter som kan henge på juletreet!

På utstilling på eit heimelaga juletre i butikken til Heidi på Sandane.

God jul :) No skal vi snart ete 1. juledagsmiddag!
Hos oss vert det kalkun i dag!


Til niese Hanna har eg sydd eit koseleg forklé etter eit gammalt forklé som mormor sydde til ho mamma då ho var sju år.


Sidan svigerinne Rut ynskja seg strikkepinneetui på bloggen rett før jul måtte eg nesten laga eit til ho. Og her er det eg laga til henne med ei ny lukkemekanisme. Eit gammalt selebuksefeste!

2 kommentarer:

Lina sa...

Du og du! Tusen takk for en flott julegave, jeg er veldig imponert! Utrolig fine disse andre englene og, og ikke minst strikke etuiet! :) God Jul

Anonym sa...

eg vart så glad, så glad!!!