torsdag 10. juni 2010

Frå putevar til sommerkjole

Inspirasjonen er framleis vedvarande! Hurra for det! Har sydd to barnesommarkjolar etter denne oppskrifta her. Bloggen hennar er absolutt verdt eit besøk for deg som likar søm, fargen kvit og koselege ord!

Men det var kjolane.. Oppskrifta var ganske lett å følgje, og ein treng heller ikkje så mykje stoff. Difor vart eit av putevara frå loppemarknaden ofra, syns det passa heilt utmerka til sommarkjole. Og det kjekke var jo at eg fekk to kjolar av eit putevar. Det kallar eg bonus! No skal eg ut i marka å orientere litt. Gler meg!

5 kommentarer:

Jorun sa...

DU er flink! Nå kommer jeg og henter deg ;) kLEM fra o-frua

A K sa...

så flott at oppskrifta funker for andre :)

Kjempesøte kjoler du har laget :) blir nok noen fornøyde småjenter som får de :)

klem

Lina sa...

WOW! jeg er glad jeg venter ei jente :):):):)

A K sa...

hei igjen :) stroppene syr jeg fast ett par små cm fra midten bak når kjolen ikke er strekt ut i strikken. Foran syr jeg de fast med ca 10 cm i mellom(altså rundt 5 cm på hver side av midten) når jeg strekker ut kjolen... Da står stroppene litt skrått og da syns jeg de ligger bedre på små skuldre. Det kommer vel litt an på str på kjolen/alder på barnet ;)

På 6 åringen pleier jeg å se når hun prøver på... Så jeg har ikke tenkt helt på hvor jeg plasserer stroppene ;)

Selger du noe av det du syr?

Klem

rut sa...

elisabeth elisabeth elisabeth. eg er utan ord. du impregnerer meg. eg meiner imponerer.