tirsdag 8. juni 2010

Merkelappar.. endelig!


Har tenkt lenge på at eg skulle få bestilt meg merkelappar. Har spekulert på kva som skulle vere merkenavnet mitt. Men tilslutt måtte eg berre innsjå at sidan bloggen heiter "eg lagar", og sidan det er eg som lagar tinga, så måtte det verte merkelappar med "eg lagar" på. Var på ei bloggrunde i går og kom over denne oppskrifta på korleis eg kunne lage mine egne merkelappar. Eg sette i gang, fann fram litt flanell som eg hadde liggande, og litt rosa filt. Så brukte eg litt hardplast frå ei gåveeske til å skjære ut malen. Fann litt stoffmaling og ein svamp i syskrinet, og så var det berre å setje igang.. Litt plundrete prosjekt, ikkje like lett å få alle trykka til å verte fine, men alt i alt er eg nøgd. Og det beste er at no har eg malen, så eg kan berre lage fleire når eg treng det! No må eg berre sy litt fleire ting slik at eg får prøvd ut merkelappane!

2 kommentarer:

Marianne sa...

Veldig søte Elisabeth!!
Du er flink,flink,flink!

Tone sa...

Hei!
For en flott ide! jeg har også en stund vært på utkikk etter sånne labels, men det er så dyrt! Også trenger ikke jeg 100 stk liksom!

Men hvordan syntes du dette virket? Sitter trykket vask etter vask? Og hvordan lagde du stensilen??? hehe
mange spm her:)


Hilsen Trollemor