tirsdag 29. juni 2010

Scrapbook heaven

No er det lenge sidan sist eg var innom og blogga her.. Det vert lite produksjon på meg for tida ddå eg er i USA. I staden for sørgjer eg for å gjere innkjøp slik at eg kan fortsette produksjonen når eg kjem heim.

Var på to ulike scrapbookbutikkar i går, og begge gjekk Panduro og andre norske scrapbookbutikkar ein høg gang. Her er alt så stort! Og hurra for det! Fekk kjøpt masse fint.


Blant anna:
- blomar frå Prima
- ulike silkeband
- fire puncherar frå Martha Stewart
- dymotape i kvit, rosa og lyseblå
- ulike alfabet
- eyelets
- 36 nye pennar!
- diverse ark
- rubons
- ein del pappklistremerker frå byane vi har vore i og skal til
- og sist, men ikkje minst, nytt skjærebrett frå fiskars. Det gamle hadde starta å kutte skeivt.

No gler eg meg til ein ny scrappehaust!

PS: Minnar om giveawayen i førre innlegg!

1 kommentar:

Lina sa...

åååå! wow! papirskjæreren kommer du til å bli veldig glad i! Har du sjekket "toppen" på MS puncherne? min har stempel inni der - artig detalj :) Mye fint altså!