søndag 28. november 2010

1. søndag i advent

Årets adventsdekorasjon vart enklare enn i fjor, men eg er likevel nøgd.. :) No er heimen rydda. Stjerna eg laga i fjor er kome opp i vindauget, julekrubba frå Willow tree er sett opp og dei lilla dukane er lagt på. Eg pyntar med lilla for å halde meg til kyrkjeåret sine fargar. Idag har vi gått inn i det nye kyrkjeåret og fargen på tekstilane i kyrkja er lilla no. Så det er det det går i her i huset.. No skal eg strikke og hekle litt, og så ventar adventskonsert i kveld før nattevakt. Det er deilig å tenke på at det går mot jul, eksamens- og jobbfri. Det vert godt! Ha ein flott 1. søndag i advent du og.. PS: det går dårleg med kortutfordringane til no. Utruleg kor mange flinke damer det er der ute :) Hehe..

10 kommentarer:

Gunn-Elin sa...

Ja, det er så koselig med advent. Og gratulerer til deg som er dagens følger bak luke nr.4 i That`s just so cute sin adventskalender :) Ønsker deg en fin dag og ei fortsatt god førjulstid.
Klem Gunn-Elin :)

Mea sa...

Koslig med advent. :)

Gratulerer med å være bak luke nr. 4.

Ha en fin dag.

Guri sa...

Gratulera som dagens utvalgte! Eg var den heldige 1. des. Kjekt å oppdage nye blogger på denne måten. Flotte julekort du har laga :)

Alhana sa...

Nydelig adventsdekorasjon :-)

Gratulere som luke nummer 4 og så ønsker jeg deg ei fin adventstid.

Bodil sa...

Så flott adventkreasjon :)
gratulerer med 4.luke.
ha rn fin adventstid, klem :)

Arnlaug sa...

Nydelig! Så kjekt å laga slikt sjølv:-)

Grattis med luke nr. 4;-)

pojjo sa...

Grattis till nr 4 *ler* Jätte snygg bild :D

Randi WS sa...

Så kjempeflott dekorasjon du har laget :)
Og gratulerer med luke nummer 4!! ;)
Klemmer, Randi WS

Monica sa...

Vilken härlig adventsbild :-)

Hege-Annie Simonsen sa...

Koselig adventspynt! :D

Godt Nytt År!!