mandag 22. november 2010

Inspirasjon

Eg har hatt mykje inspirasjon i julekortlaginga i år som de ser nedover bloggen. Kjekt med så mange utfordringar som kan gje gode tips og idear til oppsett. Nordsalten hobbyklubb har ei utfordring der ein skal verte inspirert av eit bilete. Og det vart eg i aller høgste grad. Eg skulle verte inspirert av eit bilete og her er mi løysing..


Både biletet eg har valt og englen i ramma er valt på grunn av inspirasjonbiletet. Arka er frå Webster Pages og nokre andre produsentar eg ikkje har i hovudet her og no. Best Wishes-band frå Martha Stewart, og snøkrystallar frå same dama. Har sydd i hjørna med voksa bomullstråd. Og så har ein liten heklaserviett fått vere med på laget og.

3 kommentarer:

WencheP sa...

Å så herlig kort. Likte det veldig godt, flotte detaljer, herlig motiv. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-DT Wenche

Anne Bente sa...

nåååå hvorn er det sødt herligt motiv også

100000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

Marianne sa...

For et lekkert kort! Motivet er nydelig, og farger og layout kjempefint!
Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Nordsalten Hobbyklubb, lykke til!
♥ Marianne

PS: Du gjør 'jobben' vår som dt-medlemmer mye enklere dersom du fjerne ordbekreftelsen for å legge inn kommentarer. Har ennå til gode å høre om noen som har fått spam på sidene sine selv om de ikke har ordbekreftelse, så jeg mener det er trygt. :)