onsdag 24. november 2010

Vintageutfordring

Kva ein les på lesesalen kan vere så mangt. Og akkurat no var eg på ei bloggrunde, og kom på at eg hadde eit bidrag å poste som eg har laga til Scrappiness si utfordring. Temaet var ein vintageinspirert julekreasjon. I mitt tilfelle vert dette eit vintageinspirert julekort.


Småbileta er frå Kaiser Craft "Tis' is the season". Snøkrystallarket som er brukt til bakgrunn er restar frå bryllaupsalbumen. Notepapiret er frå loppemarknad. Har brukt cracklepaint for å få ein litt betre kontrast. Har sydd fast blonden med vokstråd. Snøkrystallar frå Martha Stewart sin puncher. Og nokre metallsnøkrystallbrads har eg også fått med. Ei kjekk utfordring!

3 kommentarer:

Hilde Jeanett sa...

Takk for at du deltar i utfordringen vår med dette elegante vintage kortet.

Hilde Jeanett
Scrappiness DT

Grethe sa...

Kjempelekkert julekort, Elisabeth! Heldige den som får dette! Ha en superkoselig adventstid!!!

GryA sa...

Her var det masse fine julekort! Liker den utradisjonelle fargen!