tirsdag 15. juni 2010

Giveaway

Eg tenkte eg måtte feire litt at eg skal på sommerferie.. Det førar jo til at det vert dårleg med oppdateringar her på ei stund. Difor tenkte eg at eg kunne ha ein liten giveaway til de som ikkje får vere med meg på utsatt bryllaupsreise!

I tillegg er det jo så mange kjekke folk som er innom og kommenterar på bloggen min! Tusen hjarteleg takk for alle dei kjekke orda de skriv. Og så er det litt kjekt å sjå at det er folk frå heile landet som er innom. Det veit eg fordi eg brukar google analytics til å følgje med på statistikken på sida. Så no har du sjansen til å legge igjen ein kommentar og kanskje få noko att for det!!

Og korleis fungerar så giveawayen..

Du får 1 lodd for å kommentere dette innlegget.
2 lodd kan verte dine dersom du vert følgjar av bloggen min.
Og 3 lodd får du dersom du lenkjer til bloggen min med biletet som er brukt i innlegget.
Skriv i ein kommentar kor mange lodd du tek!

Vinnaren trekk eg 1. august. Så her har de lang tid på dykk :)

Og kva gir eg vekk? Jo, ein liten sminkepung og ei lita lommebok akkurat med nok plass til nokre få kort og litt myntar..


GOD SOMMAR TIL ALLE LESARANE MINE!!

PS: Om du har lyst, kan du følgje oss på ferietur på fordidetervito.

8 kommentarer:

Marianne sa...

Så artig ide Elisabeth!!! Du har gitt meg så mye inspirasjon at på torsdag eter eksamen skal jeg på stoff&stil :D

Unknown sa...

Putene vart stilige til resten av rommet!
God sommar, gled meg til de kjem!!

sibbeth sa...

så masse flott det var her =O)
jeg er gjerne med med 3 lodd - god ferie =O)

Lina sa...

jeg tar 3 lodd!
Jippi :)

Anja Rio sa...

Eg tek tre lodd eg og! Sjølvsagt! Så mykje kjekt du har laga i det siste, Elisabeth. Eg trur du skal få kome på besøk til meg og vise meg korleis eg skal bruke symaskina mi ;)

Eg ... sa...

Hei du :-)
Så koslig blogg, med mykje fint... Eg tar eit lodd :-)

Tone sa...

wiiii!! så mye fint

Eg vil og vera med på loddtrekning. i min barndom vant eg alltid på basara, så dette love godt :)

-Enot-

Marte Talberg sa...

Jeg har glemt å slenge meg på. Men jeg følger selvfølgelig bloggen, så da blir det to lodd! :D Håper du har en herlig sommer :)