fredag 11. juni 2010

Selge det eg syr?

I dag har eg ingen ferdige produkt å vise til. Fordi dei ikkje er heilt ferdige, og fordi eg har plundra mykje med tankane om kor kjekt det er å sy, og at eg har lyst å sy meir. Og at eg har lyst å selge det eg syr og tene pengar på hobbyen min. Det er målet :) Det skal eg frå hausten av. Då vert mine barneklede å finne både på nettet, og i ein liten liten butikk. Eg har til og med funne navn. Men det er hemmeleg enno..

Så no må eg lage nye merkelappar.. Trur jammen meg det eg skal bestille frå denne sida. Dei førre vart nemleg ikkje nokon kjempesuksess, fordi teksten gjekk av i vask endå at eg hadde brukt strykejernet på dei slik som det stod på tekstilmalingsboksen.. Jaja. Det var no kjekt å lage merkelappane i alle høve.

Bilete av det eg har sydd i dag kjem nok høgst truleg i morgon.

Ingen kommentarer: